Blinders

My blinders fell off, I have a hard time to accept the truth. This is the source of my anguish.

I try to undo what I know, try to deny, try to hide, try to manipulate, try to go back to my dream.

Once you know………. there is no going back. Accepting what is. –

rectangle-ornament-2

Mijn oogkleppen zijn gevallen, ik heb moeite om mijn waarheid te accepteren. Dit is de bron van problemen.

Ik probeer het ongedaan te maken wat ik weet, ik probeer het te ontkennen, proberen het te verbergen, proberen het te manipuleren, probeer terug te gaan naar mijn droom.

Zodra je het weet… … kun je het niet… “Niet weten”. Je bent alleen nog niet bereid om het te accepteren “wat is”. Er is geen weg terug.

0812016_Vortexfocus_EllenMentor_Law_of_Attraction.png

ellenmentor_vortexfocus

workshop-event-kalender

One Comment Add yours

Leave a Reply

